FAQ

Naručene gume možete platiti na sledeće načine:

  • Pre isporuke guma – opštom uplatnicom (u banci ili pošti) ili e-bankingom
  • Pri preuzimanju guma od kurira – pouzećem

Naručene gume možeš da platiš uplatom na Direct Trade doo račun, pri čemu treba da vodiš računa da kao poziv na broj obavezno navedeš broj tvoje narudžbine koji se generiše prilikom naručivanja

Plaćanje možeš da izvršiš opštom uplatnicom (u bilo kojoj pošti ili banci) ili e-bankingom (sa svog računara ili mobilnog telefona). Ukoliko se uplata evidentira do 12 časova, naručene gume se predaju kurirskoj službi istog dana, dok se za uplate evidentirane posle 12 časova, gume predaju kurirskoj službi narednog dana.

Podaci neophodni za plaćanje:

  • Primalac:
  • Svrha uplate:
  • Šifra plaćanja:
  • Valuta:
  • Iznos:
  • Račun broj:
  • Poziv na broj:

Molimo vas da pre nego što izvršite uplatu sačekate našu potvrdu putem mejla ili sms-a da su gume koje ste naručili rezervisane na vaše ime – ovo se odnosi samo na plaćanje pre isporuke, po predračunu.

U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, kao potrošači imate pravo na reklamaciju po osnovu odustanka od ugovora na daljiinu, u roku od 14 dana od datuma zaključenja ugovora.

Ova mogućnost je poznatija pod nazivom garancija zadovoljstva.

Pravo na odustanak od ugovora na daljinu možete da ostvarite popunjavanjem Obrasca za odustanak, koji se dostavlja nakon naručivanja guma, na mejl adresu iz narudžbenice a po vašem zahtevu.

Vaša obaveza kao potrošača, a prema zakonu, jeste da najkasnije 14 dana od datuma prijema Obrasca za odustanak, popunjeni Obrazac za odustanak dostavite nama:

elektronskim putem (skeniranu kopiju), na e-mail adresu office@directtrade.rs, ili

poštom (original), na adresu „DIRECT TRADE“ doo, Višegradska 19, 24000 Subotica

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema zahteva.

VAŽNO:

Ukoliko gume nisu montirane i takve ih vratiite, “DIRECT TRADE” doo vam vraća kompletan iznos uplatom na žiro račun. U slučaju da su gume montirane (korišćene), a ne potpadaju pod redovan reklamacioni postupak, “DIRECT TRADE” doo se obavezuje da izvrši povrat sredstava uplatom na žiro račun, u iznosu umanjenom u zavisnosti od stanja guma koje vraćate, a na bazi naše procene. Skrećemo pažnju da kao potrošači odgovarate za umanjenu vrednost robe ukoliko zahtev za odustanak od ugovora na daljinu podnesete nakon što je izvršena montažu/demontažu i balansiranja guma koje su predmet povrata.

Zato vas molimo da nas kontaktiratre na 024 601 001 ako postoji bilo kakvo nezadovoljstvo pre nego što montirate kupljene gume.

Hvala unapred!

U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, trgovac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na vas kao potrošača.

To zapravo znači da ako prilikom kupovine ustanovite da postoji neslaganje između onoga što smo vam potvrdili i onoga što ste dobili, vaše je pravo da se na to žalite i tražite da vas obeštetimo.

Reklamaciju na saobraznost robe možete prijaviti:

  • usmeno, na broj telefona 024 601 001, 566 202
  • elektronskim putem, na e-mail adresu office@directtrade.rs
  • pisanim putem, na adresu „DIRECT TRADE“ doo, Višegradsksa 19, 24000 Subotica

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema zahteva.

Isporuka guma se vrši kurirskom službom, a rok za isporuku je 1-3 radnih dana, za gume koje se nalaze na lageru u Srbiji.

Ukoliko se gume isporucuju sa lagera u inostranstvu, rok isporuke će se naknadno utvrditi, u zavisnosti od svih okolnosti uvoza potrebnih guma u Srbiju

Isporuke se ne vrše subotom, nedeljom i državnim praznicima – kao i ostalim danima kada kurirske službe ne rade iz opravdanih razloga.

Gume se šalju na adresu koju kupac navede prilikom kupovine, i navodi se ime lica koje vrši plaćanje (ili ime koje vi izaberete prilikom kupovine).

Uplate koje registrujemo do 12h otpremaju se istog dana.

Naloge za isporuku guma pouzećem dajemo do 12 sati.

Trošak slanja guma iznosi 0din.

Vašu narudžbenicu za gume (kao i ostale article) možemo da primimo putem sajta, telefona ili mejla.

Ukoliko su gume koje ste naručili raspoložive, gume se rezervišu na vaše ime u trajanju od 24 časa. Potvrdu narudžbenice (u vidu predračuna) i obaveštenje o rezervaciji ćemo poslati putem mejla. Ukoliko gume koje ste naručili nisu raspoložive, naša je obaveza da vas o tome obavestimo i ponudimo odgovarajuću zamenu ukoliko je to moguće.

 Narudžbenice prispele do 15 časova, obrađuju se istog dana, a narudžbenice prispele nakon 15 časova obrađuju se narednog radnog dana. Narudžbina se smatra potvrđenom sa vaše strane izvršenjem uplate celokupnog iznosa koji je naznačen na predračunu i u okviru roka važnosti predračuna. 

Naša je obaveza da naručene gume isporučimo saobrazno ugovoru na daljinu koji smo sa vama sklopili.

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene.

Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi “DIRECT TRADE” d.o.o.

Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod  za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

Za uvažene reklamacije, prodavac “DIRECT TRADE” doo snosi sve troškove transporta.